Wednesday 21 July 2010

D'èrtou à la Leune - Back to the Moon

Quand j'têmes à la Fête Nouormande y'a tchiques sémaines, j'acatînmes un almonnas Cauchouais tch'est tout pliein d'sornettes rîsibl'yes. Et né v'là eune sornette entouor la touônnée Améthitchaine à la Leune en 1969. Ch'n'est pon don raîque les Jèrriais tch'êcrivîtent sus.

While attending this year's Fête Nouormande we picked up an almanac written in Cauchois, "Almanach Cauchois du Pé Lamusan 2011". After our post on the Moon landing, we were browsing through it this afternoon, and there, among the other comical tales written in the Pays de Caux variety of Norman, was this:

En 1969, on entendait caôser que de ces Américains qu'allaient pin tarder à décoller à bord d'eune fusée pou aller su la leune... J'eum souviens d'cha pasque ma vésène â l'ver euz'yeux au ciel pis m'a dit comme cha, eul pus sérieusement du monde: "I sont ti fôs d'aller su la leune en çu moment, il en manque un morçé.

No comments: