Thursday 23 December 2010

Quand Papa Noë veindra



"Quand Papa Noë veindra", par FLM (Fraînque Lé Maistre, 1910-2002) - eune poésie Jèrriaise liue duthant un bond d'né en Jèrri, l'1é d'Dézembre 2010.

"Quand Papa Noë veindra", by FLM - a Jèrriais poem about Christmas presents, read in the snow in Jersey, 1 December 2010


Quand Papa Noë veindra
J'veurs qu'i' m'donne un tas d'tchi -
Tout pliein d'bouon chocolat,
D's oranges, toutes sortes d'fruit,
Des figues et des raisîns,
Eune grand' papesée d'chucrîns.

Un livre dé p'tites histouaithes
Atou des bieaux portraits,
Des pommes et pis accouaithe
Des almandes et des nouaix,
Des châtaines, des codrettes,
Ma cauche plieine dé belles jouettes.

Eune boêtée d'rouoges soudards
Et pis des p'tits bliancs j'vaux;
Qu'i' pense à des pétards
Et à des dominnos,
Et pis j'mé graiethais d'charme
D'un tambour et d'eune arme -

Marbres, canif et topie,
Des belles gammes, eune trompette -
Ma liste est-alle finnie? -
Tout l'restant d'sa poutchette;
V'là tout chein qu'j'veurs. assa,
Quand Papa Noë veindra!

No comments: