Tuesday 4 October 2011

Y'étha êlection!

Jersey general election 2011 03
  • Ch'est la grande êlection, et j'proposons tchiques buts d'l'amas d'littéthatuthe êlectorale en Jèrriais: 
  • We've got some selections from the wealth of election-related Jèrriais literature to accompany Jersey's elections:
A Women's Political Party

Hier au sé, par exemplye, je r'mertchit qu'chutte dame-là en ville tch'y veur dithe que les femmes éthaient ben pûs d'chance d'entré dans l's'Etats si l'enviyaient l's'hommes hors-bord, se trompait grandement.

"Ch'nest pas vrai," ou s'fit. "Oulle a grand' raison. Et si les femmes n'taient pas si bête, nou verrait bétôt un changement. Pour d's'années et d's'années, l's'hommes ont gouverné, et y n'ont fait qu'des bêtises."

"Ah, êcoute, Merrienne," j'l'y dit. "Tu n'dev'thais pas pâslé d'même. y n'ont pas fait tant pièthe, après tout. e'rgarde à qu'menchi notre Comité d'Agritchultuthe, tchêsque ils ont fait pour les fermiers. Les femmes n'en éthaient jamais fait autant."

Mais v'la tchi n'l'y pliut pon. "Ne m'pâsle pas d'chu Comité-là," ou dit, "parsque tu me f'thas enragi. Y sont les pièthes du lot, et ch'là ch'est dithe tchiquechose."

"Mais, enfin, ma pouôre Merrienne," j'l'y dit, "tchêsque les femmes f'thaient sans l's'hommes, dis-mé chonna?"

"Quant à mé," ou raiponit, "je s'sais ben contente d'en être dêfaite."

No comments: