Sunday 2 December 2012

Noué: La né - Snow

Des buts d'cantiques dé Noué tchilyis s'lon des thèmes!
A theme a day with Christmas carols galore!
La né

Lé housse et lé hièrru

Lé housse, i' craît eune p'tite flieur
Tchi est blianche comme la né

Parmi la g'lée d'hivé

I' tchiyait d'la né sus né
Né sus né
Parmi la g'lée d'hivé
Y'a bein des années

Hèque Saint Nicolas!

Tchi qu'est ch't engibâtré?
Li, tchi n'fait pon d'ma?
Rouoge et vèrt l'travèrs d'la né...
Hèque Saint Nicolas!

Viyiz, blianc dans les bonds d'né

Viyiz, blianc dans les bonds d'né,
l'Angné tchi pouor nous fut né.
Viyiz l'chein tch'est doux et bouan,
promîns d'pis les touos vièrs temps.

D'main

D'main est l'jour dé Noué!
Lé pus grand jour dé l'année!
Et pour qu'tout s'sait prêt,
J'veins d'aîdgi à M'mèe.
J'avons décoré,
Patchi des présents.
Déhors i' gèle et fait d'la né;
Ch'n'est pas d'même par dédans!

I' tchait d'la né

Dans la né,
p'tit avé;
dors en paix
toute la niet.
Dors en paix
toute la niet,
p'tit avé
dans la né.

Sonne les clioches

Veins-t-en auvec mé,
Driéthe man bidet,
Couvre les deux d'nous,
Cauds coumme des mouossons!
J'ithons nos prom'ner
À travèrs d'la né

No comments: