Sunday 9 December 2012

Noué: Mathie - Mary

Annunciation, Chapelle ès Pêcheurs, JerseyDes buts d'cantiques dé Noué tchilyis s'lon des thèmes!
A theme a day with Christmas carols galore!

Mathie

Habil'-ous don!

Méthe dé Jésû,
dans tan fro d'bliu,
tendrément tu vil'ye sus li;
tan fis fretté,
acanté té -
chu p'tit êfant est l'Bouôn Dgi.

Lé housse et lé hièrru

E-et Marie fit naître Jésû
Lé jour dé Noué, l'matîn.

Oh Tchi Douoche Niet

Viy'ous la Méthe Vièrge dévant
San pétit, chu Saint Êfant?

Dans la Cité du Rouai Dâvi

Mathie Sainte, Méthe bénie
Et san fis, ch'est Jésus Christ.

Man tambour

Marie souôrit, pa-rum pa pum pum

L'Êfant à Béthléhém

Driéthe i' laîssit l'Paradis
et siez nous i' d'valit,
né pouor nous dé la Vièrge Mathie:
l'êfant à Béthléhém

Béthléhem

M'mèe Mathie,
M'mèe Mathie,
méthe du Bouôn Dgieu, M'mèe Mathie!
Tu'es favorisée et tu'es bénie!
Auve lé pouvé du Saint Esprit
qué la chose sait accomplyie.
M'mèe Mathie,
M'mèe Mathie,
M'mèe Mathie.

No comments: