Tuesday 19 February 2013

Les Garçons dé Grouville



Les Garçons dé Grouville 
(Vèrsion des "Gars de Senneville")
Né v'là les garçons dé Grouville
Ah! né v'là dé bouôns êfants
Il' ont bâti un navithe
J'aim-e la belle endormie
Pouor aller au rouoge héthan
J'aim-e la belle en dormant.

Lé bieau navithe était d'iviéthe
Et lé mât était d'argent
I' y'avait dans chu navithe
J'aim-e la bell-e Cat'linne
Eune janne fil'ye tchi dormait tant
J'aim-e la belle en dormant.

Lé cap'taine dé chu baté
Mînt la main sur ses dgéthets
Y'a du, y'a du bouôn, cap'taine
J'aim-e la belle Mêrrienne
Ou n'ithez pas pus avant
J'aim-e la belle en dormant

Ous avez ieu man tchoeu étout
Mais jé n'ai pon ieu vos sou
L'galant fouoille dans sa pouchette
J'aim-e la belle Mathiette
Lî hale chent êtchus comptant
J'aim-e la belle en dormant.

Ténez, ténez ma mîngnonnette
V'là pouor la méthe et l'êfant
Ou l'enviêthez à l'êcole
J'aim-e la bell-e Nicole
À l'êcole dé Saint Cliément
J'aim-e la belle en dormant.

Votr' êfant itha à l'êcole
À l'êcole dé Saint Cliément
I' prietha Dgieu pouor san p'pèe
J'aim-e la bell-e Laïzé
Et pouor sa m'mèe pathellement
J'aim-e la belle en dormant.

No comments: