Thursday 7 February 2013

Sus man pônîn

Chutte sémaine jé chantons "Sus man pônîn":
This week we're singing "Sus man pônîn":
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Sus man pônîn, sus man pônîn
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Assis sus man pônîn!

Av'-ous visité Tchubec?
Nou-z-y'en allait à la pêque
Mais les femmes avaient trop dé becque!
Assis sus un pônîn

Av'-ous visité Chèrbourg?
I' faut y viagi tchique jour
Vendre ses patates, tonmates et chours
Assis sus un pônîn

Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Sus man pônîn, sus man pônîn
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Assis sus man pônîn!

Av'-ous 'té à Porchémue?
Les mathîns habilyis en bliu
Baivent la biéthe dé pus en pus
Assis sus un pônîn

Av'-ous 'té à Saint Mâlo?
Eune cité tout entouorée dg'ieau
Les femmes sont belles et l's hommes sont sots
Assis sus un pônîn

Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Sus man pônîn, sus man pônîn
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Assis sus man pônîn!

Av'-ous visité Ouêmue?
J'y allis auve rein qu'un êtchu
Mais j'dêpensis un tas dé sou
Assis sus un pônîn

Av'-ous 'té à Saint Pièrre Port?
Les rues sont raides et l's hommes sont forts
N'rêvilye pon eune âne tchi dort!
Assis sus un pônîn

Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Sus man pônîn, sus man pônîn
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Assis sus man pônîn!

Av'-ous visité Cart'ret?
I' faut y aller en Êté
Châque belle femme a un homme tch'est bé
Assis sus un pônîn

Av'-ous visité Bristo?
J'y acatis un bieau quétot
J'finnis et j'vos dis à bétôt!
...

Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Sus man pônîn, sus man pônîn
Ouogue, ouogue, bidé-ouaie!
Assis sus man pônîn!

No comments: