Tuesday 15 October 2013

Blurred Lines - Faillie Brecque

Nou l'a d'mandé: eune vèrsion Jèrriaise d'la chanson Blurred Lines (mais j'n'avons pon fait d'vidgo!):
By request: a Jèrriais version of the lyrics to the song Blurred Lines (no, we haven't made a video!)

Bouonnes gens, dansez! Hé!
Hé, hé, hé
Hé, hé, hé
Hé, hé, hé

S'tu n'peux pon ouï chein qué j'té di
S'tu n'peux pon liéthe du même papi
bein don ch'est qué j'ouai haut
ou bein j'sis êgalué
ou bein j'sis hors dé sé

Eh bein i' 'tait tan tchoeu
voulait t'apprivouaîsi
mais tu'es un annima
pouor té ch'est bein aisi
j'voudrais té dêbraiesi
tu'éthas raîque à l'laîssi
tu n'dai pon prend' s'n avis
et j'm'en vais mé prendre eune si

Bouonne fil'ye
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
tu'es eune bouonne fil'ye
jé n'veurs pon t'lâtchi
tu'es eune dêcliatchie
bitchément patchie
mais tchi faillie brecque
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
mais tu'es eune bouonne fil'ye
tu veins m'ligouaîsi
pouor mé faithe pliaîsi
vé-t'en, ch'est d'baîsi

y'en a-t-i' du maûfait
tan driéthe est aufait
j'y m'ttons sans nos caûffer
tu'es bitchément la pus belle ichîn
et j'm'y sens tchoeuthu, étout à bouôn-tchu
man vèrset est dû
Hé!

Eh bein i' 'tait tan tchoeu
voulait t'apprivouaîsi
mais tu'es un annima
pouor té ch'est bein aisi
j'voudrais té dêbraiesi
tu'éthas raîque à l'laîssi
tu n'dai pon prend' s'n avis
et j'm'en vais mé prendre eune si

Bouonne fil'ye
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
tu'es eune bouonne fil'ye
jé n'veurs pon t'lâtchi
tu'es eune dêcliatchie
bitchément patchie
mais tchi faillie brecque
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
mais tu'es eune bouonne fil'ye
tu veins m'ligouaîsi
pouor mé faithe pliaîsi
vé-t'en, ch'est d'baîsi

ch'est eune faillie brecque
tchi n'peut rester
en êtoupas même eune journée
du Hâvre des Pas jusqu'à Grosnez
j'avais eune douoche, mains bouonne qué té
j'voudrais qu'tu veinge mé vaîthinner
j'ai dé tchi pouor t'entchéthinner
tu'es amain même à la main ligiéthe
tchi qui peut dgéthe lé sténer, véthe?
j'y vais coumme dans un fou êtoupé
tu'as bein d'galants et étout mé
j'sis un failli tchian, eh bein ma fé,
j'reste à ma brecque pouor té gaffer
et pouor dé té j'sis t'n annima
pouor té jé s'sai tén êtoupas
et né v'là tout qu'j'ai à vouler
et né m'di pon dé m'dêhouler

craînch'-ous
dansez, r'dansez
coumme un êtoupas, et du travas
même s'i' fait ma
Hé!

Té pliaît-i' baithe eune fais
té v'chîn eune bouonne gorgie
tch'a un goût d'èrva-s-y
dé Jura en Jèrri
i' n'faut d'aut' înnouother
car la gamme est ag'vée
et j'm'en vais t'médâller
j'ai tréjous voulu eune

Bouonne fil'ye
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
tu'es eune bouonne fil'ye
jé n'veurs pon t'lâtchi
tu'es eune dêcliatchie
bitchément patchie
mais tchi faillie brecque
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
Jé sai qu'tu l'veurs bein
mais tu'es eune bouonne fil'ye
tu veins m'ligouaîsi
pouor mé faithe pliaîsi
vé-t'en, ch'est d'baîsi

Bouonnes gens, dansez! Hé!
Hé, hé, hé
Hé, hé, hé
Hé, hé, hé

No comments: