Wednesday 4 March 2015

Pensées d'un Vieillard

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Amelia Perchard:

Here's today's text by our author of the month, Amelia Perchard:

Pensées d'un Vieillard

I' faut qué l'Connêtabl'ye attenge un p'tit d'temps,
D'vant èrchéver ma contribution du rât!
La vie peut être duthe pour les vièrs citouoyens,
D'même ayiz d'la pâcienche auv' nous vos anciens.
Votre pétite dette es'sa payie d'bouân tchoeu
Dans l'couothant d'tchiques mais j'peux vos asseûther.
Extchusez la manniéthe qué j'vos écris.

Mais, tch'est qu'est la vie sans un p'tit souôri?
Et j'prie touos les sièrs qué quand j'paqu'thai mes tailes
Qu'i' n'y'étha pas d'rât quand j'mé trouv'thai au ciel;
Car si j'savais par chance qué ch'tait tout aussi mal,
J'dithais, entèrrez-mé souos vot' Salle Pârouaîssiale!

No comments: