Monday 3 August 2015

1961: La grande tchestchion d'vant l's Etats - The big question before the States (3)

Auprès les lapîns et la grande tchestchion, Merrienne but trop d'..... thée:

After the rabbits and the big question, Merrienne drank too much.... tea:


(siette et fîn)
Ma bouonnefemme s'en fut dé bouonne heuthe à la grande fête à la Preumié Tour, et r'vint ben lâssée, mais toute joyeuse parsque l'temps avait resté bé après le d'luge dans les sept heuthes du matîn. "J'savais," ou dit, "que la pâraisse dé Saint Louothains ne s'sait pas desertée par la Providence."

J'li d'mandis si y'avait yeu du monde.

"Oui, Ph'lip," ou raîponnit, "et pûs de p'tits bidéts que j'n'éthais creu d'vaie en Jêrri. Pour dithe vrai, j'ai trouvé lé programme un mio long, et j'ai 'té contente de m'en r'venîn d'vant la fîn. après une tâsse dé tais et une bouochie j'ithais m'couochi."

"Tu'as veu tchitchuns de tes couôsins, sans doute?" je m'fis.

"Oh, vèthe," ou raîponnit, "et i' pathaîssaient tous contents de m'vais, mais Ph'lip, j'n'ai bu rein qu'du tais, ou prèsque rein. Il est si difficile de r'fûser tout l'temps, mais j'ai 'té bein r'gardantes."

"Et l'Recteur, était-i' là?" j'li d'mandis.

"S'i' 'tait là," ou dit, "je n'le vis pas, mais j'en doute."

Et. Moussieu, un mio pûs tard j'eus à aidgi à ma bouonnefemme à ramonter les d'grés. Tout l'tais qu'oulle avait bu y'avait d'vallé dans les gambes! Il est fort à Saint Louothains!

Ph'lip
26/8/1961


No comments: