Saturday 19 December 2015

1912: Le Sam'di d'Noué (5)

Scène IV. - Siez un autre marchand de p'tun.

Missis Lêcaudey: Bonjour, Mess Malzard. J'espèthe que l'coummerce va bein; ach'teu qu'ou' pouvez y mettre tout votr'temps.

Mess Malzard: N'faut pas s'pliaindre. Merci Missis.

Missis Lêcaudey: Sav'ous bein, Mess Malzard, que j'ai entrès inchin sus m'n'idèe, par habitude (car ch'est pas souvent que j'manque à v'nin vos acâter tchic chose quand j'veins en ville) mais ach'teu qu'je regarde ma liste, n'y'a pon un mot de p'tun d'sus. Ch'est sans doute que man bouan houmme en a occouo un tas d'restant. I' est tréjous à dithe qu'i' n'peut pon en aver trop du vôtre, à la fais, de peux qu'ou tchit'têtes à en vendr' de chutte sorte-là.

Mess Malzard: S'il en a assez, i' n'faut pas en emporter d'autre, mais j'ai tréjous amor de lis baillyi une pipe à Noué, prenez en y'une dé d'dans chutte boête ichin, avec mes comply'ments.

Missis Lêcaudey (prenant la plus belle pipe): Merci; merci, Mess Malzard. Un bouan noué! Et à toute la famille...

No comments: