Wednesday 16 December 2015

Noué - Christmas



Noué
Bonjour, Noué, belle journée,
De qui, quand j'étais êfant,
J'attendais tant l'arrivé,
Qui me pllaisait tréjous tant.

Dans les prumiers temps d'la vie,
Nou ne rêve que bonheur;
Devant qu'ou nous seit ravie,
Nou rencontre le malheur.

Ocouo bein quand l'insouciance
Du jeane age n's'en va pon,
Que nouz a tréjous confiance
En ch'qui paraît bel et bon.

Che n'était pas la friandise
De qui je m'occupais fort;
S'ous l'pensiez, i' faut que j'dise
Qu'ous m'accuseriez à tort.

Mais i' n'y-avait pas d'ardouaise,
De baguette ou de leçons;
Nou pouvait jouer tout 'sen aise,
Rire et chanter des chansons.

La r'levée de la serveille,
De cloches nou ouiyait l'son;
A cht'-heu, nouz en creit merveille,
S'il y-a un ptit d'rêvillon.

Une diverse merveille,
Dont j'avons oui pâler tous,
Ch'est qu'à migniet d'la serveille
Les vaque sont à genoux.

J'n'ai aucune peine à l'craire,
Car en voulant se couochir,
La bête, pour l'ordinaire,
A couotume d's'agenouillir.

Les tambours faisaient les fnêtres
Tressonner pus fort que l'vent,
Achet'-heu, nouz est commes prêtres
A condire un enter'ment;

Et il y'-avait des son'nies
Où-est qu'les notes du violon,
Si gaies et si rêvillies,
Faisaient sauter l'cotillon.

Les garçons en faisaient d'belles
En dansant la note à treis;
I'n'en dvaient rein es hardelles,
Comme ils écouaient les guérets.

Tout paraît bon à sa plleche:
La prière et le sermon;
Mais j'veurs etou que nous faiche
Du run pour danse et chanson.

P.L.

La Gazette Officielle de Guernesey 26/12/1874

No comments: