Friday 1 January 2016

1955: Une Bouonne Année (2)

(siette et fîn)

"Les Connêtablyes, les Chantgniers, et toute la Police Honorifique," j'l'y dit: "Y n'faut pas l's'oublié."

"Damme, nan," ou dit, "car le jour que notre bouon vier système dispathaitra, Jêrri s'en îtha ès tchans. Pourtant y pathait qu'y'a hardi d'Villais et d'chais Angliais tch'y ne s'saient pas mârris si yun d'chais jours y n'y'avait que d'hommes en uniforme partout l'Ile."

"Un triste jour pour notre p'tite île, Merrienne," j'l'y dit, "mis ch'ne s'sa pas dans notre temps. quand y'a une vacance dans la Campagne, y s'trouve tréjous un candidat, ou même pûs. Et nou m'dit qu'même en Ville y'a bétôt une demié-douzaine de candidats pour le poste de Connêtablye."

"Mais," ou s'fit, "le poste n'est pas ocquant vacant."

"Nan," j'l'y dit, "mais nou s'attend tchy s'décid'da d'résigné yun d'chais jours, car y n'est pas bein raide. Mais il a bein sérvi sa pâraisse et faut souhaité tch'y se r'fétha. Tandis qu'y'a d'la vie y'a d'l'éspethance."

"Nous a tréjous ouï chonna, est ch'est vrai," ou dit. "Ach'teu, Ph'lip, y'en a-t'y d'autres à tch'y qu'nou pouorrait souhaité une bouonne année?"

"Oui, ma vielle," j'l'y dit, "y'en a tout-plien, mais en souhaitant une bouonne année à tout l'monde j'ne f'thons pas d'mêprinse. Tchèsque tu-en crais?"

Et la Merrienne s'accordit.

Ph'lip
Les Chroniques de Jersey 31/12/1955

No comments: