Wednesday 22 November 2017

S'dêmêler - comb/brush one's hair

s'dêmêler

Présent

jé m'dêmêle
tu t'dêmêle
i' s'dêmêle
ou s'dêmêle
j'nos dêmêlons
ou vos dêmêlez
i' lus dêmêlent

Prétérite

jé m'dêmêlis
tu t'dêmêlis
i' s'dêmêlit
ou s'dêmêlit
j'nos dêmêlînmes
ou vos dêmêlîtes / ou vos dêmêlîdres
i' lus dêmêlîtent / i' lus dêmêlîdrent

Împarfait

jé m'dêmêlais
tu t'dêmêlais
i' s'dêmêlait
ou s'dêmêlait
j'nos dêmêlions / j'nos dêmêlêmes
ou vos dêmêliez / ou vos dêmêlêtes
i' lus dêmêlaient

Futur

jé m'dêmêl'lai
tu t'dêmêl'las
i' s'dêmêl'la
ou s'dêmêl'la
j'nos dêmêl'lons
ou vos dêmêl'lez
i' lus dêmêl'lont

Conditionnel

jé m'dêmêl'lais
tu t'dêmêl'lais
i' s'dêmêl'lait
ou s'dêmêl'lait
j'nos dêmêléthions / j'nos dêmêl'lêmes
ou vos dêmêléthiez / ou vos dêmêl'lêtes
i' lus dêmêl'laient

Présent Subjonctif

qué jé m'dêmêle
qu'tu t'dêmêle
qu'i' s'dêmêle
qu'ou s'dêmêle
qué j'nos dêmêlions / qué j'nos dêmêl'lêmes
qu'ou vos dêmêliez / qu'ou vos dêmêl'lêtes
qu'i' lus dêmêlent

Împarfait subjonctif

qué jé m'dêmêlîsse
qu'tu t'dêmêlîsse
qu'i' s'dêmêlîsse
qu'ou s'dêmêlîsse
qué j'nos dêmêlîssions
qu'ou vos dêmêlîssyiz / qu'ou vos dêmêlîssiez
qu'i' lus dêmêlîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à m'dêmêler, etc.
Pâssé continnu
j'tais à m'dêmêler, etc.
Futur continnu
jé s'sai à m'dêmêler, etc.
Parfait
jé m'sis dêmêlé, etc.
Pus-qu'parfait
jé m'tais dêmêlé, etc.
Futur Parfait
jé m's'sai dêmêlé, etc.
Conditionnel Parfait
jé m's'sais dêmêlé, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à m'dêmêler, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à m'dêmêler, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à m'dêmêler, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à m'dêmêler, etc.

Participes
Présent
dêmêlant
Pâssé
dêmêlé

Împératif

dêmêle, dêmêlons, dêmêlez

No comments: