Monday 4 December 2017

Toûtre - to cough

Toûtre


Présent

j'toûs
tu toûs
i' toût / i' toûs
ou toût / ou toûs
j'toûssons
ou toûssez
i' toûssent

Prétérite

j'toûssis
tu toûssis
i' toûssit
ou toûssit
j'toûssînmes
ou toûssîtes / ou toûssîdres
i' toûssîtent / i' toûssîdrent

Împarfait

j'toûssais
tu toûssais
i' toûssait
ou toûssait
j'toûssions / j'toûssêmes
ou toûssiez / ou toûssêtes / ou toûssiêtes
i' toûssaient

Futur

j'toûtrai
tu toûtras
i' toûtra
ou toûtra
j'toûtrons
ou toûtrez
i' toûtront

Conditionnel

j'toûtrais
tu toûtrais
i' toûtrait
ou toûtrait
j'toûtréthions / j'toûtrêmes
ou toûtréthiez / ou toûtrêtes
i' toûtraient

Présent Subjonctif

qué j'toûsse
qué tu toûsse
qu'i' toûsse
qu'ou toûsse
qué j'toûssions / qué j'toûtrêmes
qu'ou toûssiez / qu'ou toûtrêtes / qu'ou toûtriêtes
qu'i' toûssent

Împarfait subjonctif

qué j'toûssîsse
qué tu toûssîsse
qu'i' toûssîsse
qu'ou toûssîsse
qué j'toûssîssions / qué j'toûssînmes / qué j'toûtréthions
qu'ou toûssîssyiz / qu'ou toûssîssiez / qu'ou toûssîtes / qu'ou toûtréthiez
qu'i' toûssîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à toûtre, etc.
Pâssé continnu
j'tais à toûtre, etc.
Futur continnu
jé s'sai à toûtre, etc.
Parfait
j'ai toûssu, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais toûssu, etc.
Futur Parfait
j'éthai toûssu, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais toûssu, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à toûtre, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à toûtre, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à toûtre, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à toûtre, etc.

Participes
Présent
toûssant
Pâssé
toûssu

Împératif

toû, toûssons, toûssez

No comments: