Monday 11 December 2017

Vouler - to want

vouler

Présent

j'veurs / j'vè'rs
tu veurs / tu vè'rs
i' veurt / i' vè'rt
ou veurt / ou vè'rt
j'voulons
ou voulez
i' veulent / i' veurent

Prétérite

j'voulis / j'voulus
tu voulis / tu voulus
i' voulit / i' voulut
ou voulit / ou voulut
j'voulînmes / j'vouleûnmes
ou voulîtes / ou voulîdres / ou voulûtes / ou voulûdres
i' voulîtent / i' voulîdrent / i' voulûtent / i' voulûdrent


Împarfait

j'voulais
tu voulais
i' voulait
ou voulait
j'voulêmes / j'voulions
ou voulêtes / ou vouliez
i' voulaient

Futur

j'voudrai
tu voudras
i' voudra
ou voudra
j'voudrons
ou voudrez
i' voudront

Conditionnel

j'voudrais
tu voudrais
i' voudrait
ou voudrait
j'voudrêmes / j'voudrions / j'voudréthions / j'voudréthionmes
ou voudrêtes / ou voudriez / ou voudréthiez / ou voudréthiêtes
i' voudraient

Présent Subjonctif

qué j'vielle / qué j'vieil'ye / qué j'veuille
qu'tu vielle / qu'tu vieil'ye / qu'tu veuille
qu'i' vielle / qu'i' vieil'ye / qu'i' veuille
qu'ou vielle / qu'ou vieil'ye / qu'ou veuille
qué j'voulions
qu'ou vouliez
qu'i' viellent / qu'i' vieil'yent / qu'i' veuillent 

Împarfait subjonctif

qué j'voulîsse / qué j'voulûsse
qu'tu voulîsse / qu'tu voulûsse
qu'i' voulîsse / qu'i' voulûsse
qu'ou voulîsse / qu'ou voulûsse
qué j'voulîssions / qué j'voulûssions
qu'ou voulîssiez / qu'ou voulîssyiz / qu'ou voulûssiez / qu'ou voulûssyiz
qu'i' voulîssent / qu'i' voulûssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à vouler, etc.
Pâssé continnu
j'tais à vouler, etc.
Futur continnu
jé s'sai à vouler, etc.
Parfait
j'ai voulu, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais voulu, etc.
Futur Parfait
j'éthai voulu, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais voulu, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à vouler, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à vouler, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à vouler, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à vouler, etc.
Participes

Présent
voulant
Pâssé
voulu

Împératif

veurs / vè'rs, voulons, voulez

No comments: