Monday 16 April 2018

alîter - to go soggy (in baking)

alîter


Présent

j'alîte
tu'alîte
il alîte
oulle alîte
j'alîtons
ous alîtez
il' alîtent

Prétérite

j'alîtis
tu'alîtis
il alîtit
oulle alîtit
j'alîtînmes
ous alîtîtes / ous alîtîdres
il' alîtîtent / il' alîtîdrent

Împarfait

j'alîtais
tu'alîtais
il alîtait
oulle alîtait
j'alîtêmes / j'alîtions
ous alîtêtes / ous alîtiez
il' alîtaient

Futur

j'alît'tai
tu'alît'tas
il alît'ta
oulle alît'ta
j'alît'tons
ous alît'tez
il' alît'tont

Conditionnel

j'alît'tais
tu'alît'tais
il alît'tait
oulle alît'tait
j'alît'têmes / j'alîtéthions
ous alît'têtes / ous alîtéthiez
il' alît'taient








Présent Subjonctif

qué j'alîte
qu'tu'alîte
qu'il alîte
qu'oulle alîte
qué j'alîtions / qué j'alît'têmes
qu'ous alîtiez / qu'ous alît'têtes
qu'il' alîtent

Împarfait subjonctif

qué j'alîtîsse
qu'tu'alîtîsse
qu'il alîtîsse
qu'oulle alîtîsse
qué j'alîtîssions
qu'ous alîtîssyiz / qu'ous alîtîssiez
qu'il' alîtîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à alîter, etc.
Pâssé continnu
j'tais à alîter, etc.
Futur continnu
jé s'sai à alîter, etc.
Parfait
j'ai alîté, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais alîté, etc.
Futur Parfait
j'éthai alîté, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais alîté, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à alîter, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à alîter, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à alîter, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à alîter, etc.

Participes
Présent
alîtant
Pâssé
alîté

Împératif

alîte, alîtons, alîtez

No comments: